Перейти до основного вмісту

Участь закладів освіти в проекті

Екологічний волонтерський проект 
"Ідіть добрими у світ природи"
     Збережемо взаємовідносини людини з природою на базі принципів толерантності й краси, гуманності й розуму, свідомості й патріотизму!!!
Архів 2017 р.
     Шановні колеги освітяни! Запрошуємо вас долучитись до проекту!!!




     Надсилайте, розміщуйте фотоматеріали з коротким резюме про проведені заходи екологічного напрямку на сторінці гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю у соцмережі facebook, блозі "Ідіть добрими у світ природи", а саме:
1) Участь у загальноміських програмах, проектах екологічного спрямування громадської організації «Еко місто Чернігів»: «Небезпечні сусіди», «Чисте місто», «Захист рекреаційних зон», «Подаруй парку дерево».
2) Майстер-класи по виготовленню поробок із вторинної сировини.
3) Фото колажі конкурсу «Життя в безпеці, безпека в житті», екологічних акцій «Новорічні різдвяні виставки», «Годівничка», «Парад квітів біля школи»
4) Виставки поробок із природної сировини.
5)Виставки поробок, предметів побуту з вторинної сировини (макулатури, пластикових пляшок, пінопласту та ін.).
6)Флешмобів екологічного змісту.
7)Еко-квестів, еко-акцій, еко-вистав, інтерактивних конкурсів екологічного змісту практичного спрямування.

Активні учасники проекту:
ЗОШ №25, ЗДО №38, ЗДО №72,ЗДО №60, ЗДО №62, ЗДО №43, ЗДО №70, ЗДО №17, ЗДО №46, ЗДО №77, ЗДО №36, ЗДО №74.

Виставка осінніх поробок в ДНЗ №62 "Дивовижна фантазія осені"
    В жовтні 2017 року в ДНЗ 62 відбулась виставка осінніх поробок «Дивовижна фантазія осені». Щорічно в нашому закладі проводиться виставка дитячих поробок «Дивовижна фантазія осені» і кожного року вражають фантазія, талант та майстерність виконання робіт! Хочеться виділити роботу всіх груп закладу ! Всі роботи, котрі були представлені на виставці, заслуговують похвали! Тому вкотре, дякуємо всім вихованцям та їхнім батькам за участь у виставці! МОЛОДЦІ! Чекаємо на такі ж чарівні роботи в наступному році!

ЗДО №62 "Алеся"



     Молодці!!! Ви перші, хто розпочав естафету презентації освітньої діяльності екологічного спрямування в рамках проекту "Ідіть добрими у світ природи!"серед закладів дошкільної освіти м. Чернігова!

  У рамках екологічного волонтерського проекту «Ідіть добрими у світ природи в ДНЗ №43, групі №5 «Витівники» проведено аплікаційний флеш-моб «Барви осені» та конкурс-виставка поробок з природної та вторинної сировини.
Збережемо красу та чистоту нашого міста разом!!!




В закладі дошкільної освіти № 38 протягом року були проведенні спільні доброчинні акції з батьками:
«Допоможемо птахам взимку», «Збережи життя ялинці»,
• «Посади дерево в садочку», «Подаруй квітку», «Допоможемо природі зберемо батарейки».
• Щокварталу проводяться виставки творчих робіт батьків з дітьми .
• Організовуються спільні екскурсії.
• Виставки поробок з природного та вторинного матеріалу.


Цікава подорож вихованців закладу дошкільної освіти № 38 разом з батьками по "Екологічній стежині" парку Ялівщина.


В закладі дошкільної освіти №17 проведено свято осені з елементами формування екологічної компетентності.

1)Ярмарок- презентація дарів нашої землі;

2)Гра «Грицю, Грицю збережемо ми врожай! …

Нічого в нас не пропаде!»


3) Екологічні акції "Подаруй квітку", інтерактивні  розвиваючі ігри з природним матеріалом.


 
 

Робота з природничим колейдоскопом в закладі дошкільної освіти №72

Як у нашому садочку

Весело живеться!

Й різнобарвна диво – осінь

За вікном сміється!



Акція "Збережемо довкілля!"
Я тримаю сонечко

У своїх руках
Мабуть йому холодно 
Й зимно по ночах 
Я лиш поділюся 
З ним своїм теплом 
І маленьке сонечко 
Прийде до нас знов!



Акція зробимо світ чистішим!

Немає втоми, сум мина,

Хто перший працювати?

Звичайно ж Я! І Я! І Я!
Всі дружно прибирати!




Виставка поробок із природного матеріалу 

в ЗДО №70

У дошкільному закладі №70 вже стало традицією кожного року проводити виставку поробок із природного матеріалу. 
У цьому році вона була особливо яскравою, різнобарвною та насиченою.
Діти та їх батьки з великим задоволенням поринули в атмосферу творчості та фантазії. В результаті всі поробки – це справжні витвори мистецтва. Роботи вразили оригінальністю задуму, технікою виконання, своєрідністю і неповторністю.

Діти, батьки, вихователі із задоволенням розглядали поробки один одного, ділилися враженнями… 




 



     29.11.2017 року на базі ЗДО №38
 відбулось МО вихователів-методистів закладів дошкільної освіти з теми «Забезпечення цілісної взаємодії всіх учасників освітнього процесу у формуванні первинного еколого-природничого досліду дошкільників», де заступник директора з навчально-виховної роботи Горнюк Н.М. в рамках проекту «Ідіть добрими у світ природи!» розкрила питання «Співпраця гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю із закладами дошкільної освіти. 
        Формування екологічної компетентності методом проектної технології», психолог гімназії Олексенко А.О. провела майстер-клас на зняття напруги засобами арт-терапії з використанням природних матеріалів «Кардіограма емоцій». Панувала творча атмосфера натхення та позитиву. Ми дуже раді, що знайшли однодумців, людей, яких турбує стан довкілля, взаємовідносини людини і природи, розвиток позитивно-емоційного ставлення до природного середовища дошкільнят, молоді, суспільства!!! Вдячні за співпрацю креативному, талановитому, згуртованому єдиною метою колективу дошкільного закладу освіти №38 на чолі з завідуючою Костюк К.М. та вихователем-методистом Янушкевич Л.М..
      Неймовірно казкові емоції, насолоду отримали від екологічної сюїти-подорожі «Сон Мальви», казково-екологічного інтер’єру закладу, творчих робіт вихователів закладу! Зацікавила бліц-гра «Сім капелюшків мислення», «Різновекторний підхід до проблеми ставлення дошкільників у природному середовищі».
       Протягом місяця учні гімназії під керівництвом учителя трудового навчання Мінькова Ю.М. робили годівнички, завдяки Proforientator.info., які з радістю подарували маленьким діткам. Годівнички отримали найбільш активні учасники екологічного волонтерського проекту "Ідіть добрими у світ природи" заклади дошкільної освіти №38,43,62,17,72.


Фрагменти екологічної сюїти-подорожі «Сон Мальви»




Казково-екологічний інтер'єр


Телеканал Новий Чернігів. Екологічне виховання дітей.


В закладі дошкільної освіти №46 «Теремок» пройшла екологічна акція «Допоможемо пернатим друзям»
Всі групи за допомогою батьків виготовили годівнички. Птахи бажані гості на наших майданчиках.




Кожної зимової пори в дошкільному закладі №77 "Дельфін" проходить конкурс "Городів на підвіконні".
Вихователі усіх вікових груп креативно, творчо і по-сучасному підходять до  нього, створюють цікаві композиції, сюжети, залучають дітей до елементарної праці. Щоденні спостереження за змінами на "городі" розвивають у дітей допитливість, спостережливість, бажання самостійно вирощувати рослини і доглядати за ними.
Така краса і неповторність дає змогу дітям відчути весняний подих взимку, нагодувати свіжою зеленню тварин і, врешті-решт, самим поласувати зеленою цибулькою під час обіду.
Переможці отримали грамоти і заохочувальні призи, а учасники слова подяки.

 
 

Організація пошукової дільності в ЗДО №72

Малята-слідопити в снігу знайшли сліди...
В групі грядку ми зробили...
Ми флораріум робили...


 

 
 

 
 

Куточок природи в ЗДО №72

Наші діти молодці
Час дарма не гають...


 
 

               Акція "Збережемо довкілля"  в ЗДО №72


Знає Лєра: в годівничку
Треба сипати пшеничку,
Їй Артем не заважає,
Тільки лиш спостерігає. 



 



Світ очима дітей та дорослих в ЗДО №72

Надворі ще віхола виє 
І снігу багато лежить… 
А в групі вже сонечко сяє 
І пташка з весною летить. 


 

  





Праця на природі в ЗДО №72
Ми майданчик прочищали,
Сніжок докупи весь складали,
щоб весною розтавав
І земельку напував.
Детальніше...


 




Акція "Крапля води дорожче за алмаз" в ЗДО №43

"Крапля води дорожча за алмаз!"
Д. Менделєєв
Беззаперечним є факт, що вода є джерелом життя на Землі... Вона може приймати найрізноманітніші форми, але це не робить її менш значимою для людства в цілому. Навіть крапля води є безцінним надбанням, адже в ній "подих нашої планети"!
Одними з напрямків екологічного виховання на дошкільному етапі є виховання у дітей любові до рідного краю та сприйняття краси природи. Формуючи у наших вихованців відповідальність і дбайливе ставлення до всього живого ми закладаємо основи їхньої екологічної свідомості.
Святкування Міжнародного Дня води в нашому закладі переповнене веселими іграми, розвиваючими завданнями, танцями та розвагами, які нагадують про надзвичайну важливість водних ресурсів для навколишнього середовища.

 

 


"Город на підвіконні" в ЗДО №43 "Світлячок"
Всі найкращі казки світу часто починаються зі слів: "Жили-були..."
А як вам така історія?
Жили-були найрозумніші, найактивніші, найкмітливіші дітлахи та креативні вихователі. Щодня вони знаходили свою нову "вершину", яку, зрештою, підкоряли.
Одного разу з'явилася нова можливість довести свою майстерність через спільну діяльність. Завдання полягало в тому, щоб засіяти город взимку і що головне - отримати урожай!
Це вам не казка про "12 місяців": сніги не розтануть і диво не станеться... І не про "Дюймовочку" мова: не можна втекти від випробувань, які здаються непосильним...
Це унікальна історія про дітей та творчий колектив, які продовжують свою презентацію активного дозвілля взимку. А що з цього вийшло, ви маєте змогу побачити на власні очі...
Детальніше...




«Город на підвіконні» в ЗДО № 62 «Алеся»

У Чернігівському закладі дошкільної освіти №62 проходила виставка "ГОРОД НА ПІДВІКОННІ". Вихователі проявили креативність і всі зелені насадження стали центром казкових сюжетів. Малята із радістю доглядали за рослинами, які посадили разом з вихователями, спостерігали за змінами, які щодня відбуваються із саджанцями. Задоволення отримали як батьки, які долучилися до організації "городу на підвіконні", так і колектив закладу, та, насамперед, діти, які бачили результат своєї загальної праці з дорослими. 




Щорічний конкурс-огляд

 "Город на підвіконні" в ЗДО №36.

" Город на підвіконні" , як форма роботи, дає можливість розширити уявлення дітей про рослини, як живі організми, про умови, необхідні для їх росту і розвитку, розвивати естетичні почуття, уміння радіти результатом своєї праці.
Діти не просто сіяли, вони встановлювали зв’язки:
рослини – земля,
рослини – вода,
рослини – людина.
Діти не лише споглядають, а й доглядають за своїми городами. А ще – мають до столу свіжу і корисну зелену цибулю.
http://dyvogray.cadok.info/2018/03/blog-post_22.html?m=1#more


 

 
 

Вивчаємо природу засобами мистецтва.
Весело граємось і новому навчаємось!


 
 



Восьминіжки гарно грали,

Ніжки й ручки розставляли,

Навіть весело стрибали
Потім тихо-тихо спали!



Знов починається весна, знов починаються дива!


І листочку в брунечці обридло,

З бруньки нічогісінько не видно

Він товчеться в бруньці і буркоче

Він на волю непосида хоче!


 



І зелену , і руду, 

Цибулину я поллю, 

Хоч пекуча і гірка, 
Та ж гарнесенька яка!

 

Акція «Для горобчика й синички побудуєм годівнички» в ЗДО №74 
Доведено, що основи світогляду особистості закладаються в дошкільному дитинстві. Тож ознайомлення дітей з природою та виховання відповідального ставлення до неї саме в дошкільному віці має величезне значення і є невід’ємною складовою освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі
Екологічне виховання дошкільників має за мету не тільки подання відповідних знань, а й спрямованість на усвідомлення екологічної цінності природного середовища у єдності його з людиною. Запорука успіху – спільна творча співпраця та творча взаємодія з родинами вихованців. Саме за їх активної участі проходить більшість акцій, що проводяться в закладі дошкільної освіти. В тому числі і екологічного спрямування.

 

Екологічна акція «У садочку сад садили»
В.О. Сухомлинський писав: « Тільки досвід спроможний просунути теорію вперед». Наслідуючи спадщину великого педагога, ми прагнемо не відділяти життя і діяльність дітей від природи, а вчити розумно, цілеспрямовано пізнавати і відчувати її фарби, звуки, форми, різноманітність, брати безпосередню активну участь в її конструктивному перетворенні, що і сприятиме поліпшенню навколишнього середовища.



Виставка композицій з природного матеріалу «Осіння симфонія» - традиційний захід, який проводиться в закладі дошкільної освіти № 74
 щороку в рамках проведення педагогічних читань до Дня народження В.О.Сухомлинського
Збудити у дітей емоційний відгук на різноманітні явища природи, зародити в них бажання милуватися і насолоджуватися нею і висловлювати свої почуття засобами художнього слова – одне з пріоритетних завдань екологічного виховання дошкільнят. Пріоритетним завданням педагогічного колективу щодо екологічного виховання дошкільників полягає в тому, щоб навчити їх розуміти і любити природу, прищепити відчуття різноманітності форм, фарб, звуків в природі, прищепити потребу не лише милуватися, а й пізнавати, спостерігати і, працюючи в її скарбницях, заглиблюватись у таємниці, розкривати доступні явища. 
Активність дитячого розуму, його спостережливість та допитливість, прагнення до творчості - це те, що має враховувати педагог, виховуючи бережливе, турботливе ставлення малюка до природи.



Акція «Город на підвіконні» в ЗДО №74

Дитина пізнає навколишній світ через різні специфічні для кожного конкретного віку види діяльності, які формують її психіку. Екологічна освіта дошкільника базується на діяльнісному підході. Під екологізацією діяльності дошкільника ми розуміємо збагачення її змісту за рахунок екологічного компонента. Для цілей екологічної освіти в тій чи іншій мірі можуть бути використані всі види діяльності, зокрема практика довготривалих спостережень. 
 Наші вихованці отримують можливість не тільки спостерігати за ростом різномананітних рослин, а і брати безпосередню участь у догляді за ними, вирощуючи розсаду для квітників і городів на території закладу.


 





Всесвітній день птахів в ЗДО №43
В різних країнах птахи відіграють важливу роль не лише в екологічній, а й у символічній сферах. Наприклад, в Латвії біла трясогузка є символом працьовитості та старанності, а білоголовий орлан в США красується на різних емблемах, гербах і грошових банкнотах. 
Проте, сьогодні двері нашого закладу були відкритими для птахів, які пов’язані з прикметами, повір’ями та легендами саме українського народу. Журавлі, лелеки, зозулі, снігурі, синички та інші «небесні обивателі» поділилися з глядачами своїми талантами в області танцю, та власними думками за допомогою співу. 
Національно-екологічні ідеї та традиції стають набагато доступнішими для наших вихованців, адже їх засвоєння відбувається в такому різноманітному та цікавому для них форматі: відкриті заняття, вистави, відео-прогулянки, відвідування визначних місць тощо. Детальніше...




 






















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  6 тижнів  Climate Action Project It's unbelievable: 6 weeks have passed so quickly. And it's time to recollect and summarize all those important activities in terms of the Climate Action Project. It's our pleasure to have been participating in it this year and be among the participants of the Climate Action Day event. Every little step is important when we educate our students and can globally discuss environmental problems and possible solutions. Thank you so much for the opportunity to collaborate and share our ideas with you. #ClimateActionDay #ClimateActionEdu "Неймовірно: 6 тижнів так швидко пролетіли. Прийшов час пригадати та узагальнити всі ті важливі моменти в рамках проєкту " Climate Action Project. ". Нам дуже приємно в цьому році брати участь та бути серед учасників акції "День кліматичних дій". Кожний маленький крок важливий, коли ми навчаємо своїх школярів та можемо глобально обговорювати екологічні проблеми та ї
16 вересня – Міжнародний день захисту озонового шару, день підписання Монреальського протоколу у 1987 році щодо запобігання подальшого руйнування озонового шару, необхідного для збереження життя на Землі, захисту рослин і тварин від жорсткого УФ випромінювання Сонця. Учні СЗОШ2 долучились до заходів "ДІЙ ЗА ОЗОН!" у рамках відзначення Міжнародного дня охорони озонового шару (INTERNATIONAL DAY FOR THE PRESERVATION OF THE OZONE LAYER). Учні 11 класів, парламент школи створили відеоролик "Мої дії на захист озонового шару" (керівник Биченок А.Ю.), на уроках хімії, біології, георафії в 5,6,8,9,11 класів проведено дискусії та презентації інформаційних бюлетнів з данної тематики ( керівники Горнюк Н.М., Барсукова Л.А., Черевко А.В., Бутко А.Ю.). Черевко А.В. разом з учнями 6х класів розробили тематичні моделі планети Землі. ДІЄМО за ОЗОН в інтересах нинішніх та майбутніх поколінь! Організатори акції: ГО «Чернігівська обласна організація Українського Товариства охорони
  С limate change education в  СЗОШ№2  в рамках   Climate Action Project  В рамках кліматичної освіти учні 5-8 класів на уроках природознавства, хімії, біології, англійської мови долучились до дослідницько-пошукової роботи над питаннями: Що спричиняє зміну клімату? Які є наслідки зміни клімату на глобальному рівні? Наші позитивні кроки щодо уникнення змін клімату! Змінимо поведінку молоді та суспільну свідомість щодо клімату та екологічних загроз через власний приклад! Уникнення змін клімату є кращим і дешевшим варіантом, ніж очищення або пом'якшення її наслідків! Спільнота проекту співпрацює з Всесвітнім фондом природи (WWF) та NASA.  Проект акредитовано Програмою ООН з навколишнього середовища, його підтримують Джейн Ґудолл, президент Хуан Міґес Сантос, Принц Вільям, науковці та громадські діячі.  Його висвітлювали ЗМІ в 45 країнах, включаючи BBC, CNN та National Geographic. Нас очікує: мозкові штурми, креативи, конференції, екологічні ігри, висадка дерев, екоакції, захоплююча п