Управління освіти Чернігівської міської ради
Спеціалізована загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
Екологічний волонтерський проект
"Ідіть добрими у світ природи"
Збережемо взаємовідносини людини з природою на базі принципів толерантності й краси, гуманності й розуму, свідомості й патріотизму!!!
Долучайтесь до нашого проекту!!!
Горнюк Н.М., директор спеціалізованої загальносвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов м. Чернігова, учитель хімії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, лауреат обласного екологічного конкурсу «Мій голос я віддаю на захист природи» в номінації «Урок з екології» (прес-конференція з теми «Рослини України») -2001р., координатор осередку ВДС «Екологічна варта» гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю м.Чернігова (2003-2010р.р.), переможець міського конкурсу «Волонтер року - 2003» в номінації «Охорона навколишнього середовища» з проектом «Посади своє дерево», переможець щорічного міського екологічного конкурсу «Мій голос віддаю на захист природи» у номінації «Екологічний театр» (2004 р.), переможець обласного етапу конкурсу Всеукраїнської екологічної ліги «Мій голос віддаю на захист природи» у номінації «Екологічний театр» за розробку і постановку екологічної вистави «Таємниці лісового світу» (2004р.), учасник Всеукраїнської суспільної акції школярів України «Громадянин» (2004р.), учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції для працівників бібліотек «Актуальні проблеми екологічного інформування громадськості у роботі бібліотек» (2004р., м.Чернігів), переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Зразкова екологічна стежка» на базі гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю м.Чернігова (2008р.), співавтор проекту «Подих творчості крізь призму арт-терапії на уроках трудового навчання» громадського бюджету (бюджету участі) -2017р., який був профінансований у 2018 р. як осередок для здійснення екологічної та волонтерської діяльності, ТОП-50 Global Teacher Prize Ukraine 2018р., 2019р..
Назва та адреса організації, що запроваджує проект:
14013, м.Чернігів, вул. Савчука, 13, спеціалізована загальносвітня школа №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
тел. (0462) 675-843, email: gornuk31@ukr.net, https://2school.org.ua.
Мета та завдання проекту:
- виконання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним із яких є забезпечення наступності між суміжними ланками освіти;
- формування особистості, здатної вільно орієнтуватися в природоохоронній ситуації;
- розвиток у здобувачів освіти позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля;
- створення умов для розвитку творчого потенціалу, багатого духовного світу дітей, виховання гуманності та толерантності до оточуючого природнього середовища;
- набуття досвіду соціальної дії шляхом залучення школярів до активної громадської роботи;
- формування вмінь та навичок виявляти ініціативність до роботи в команді творчих людей, генерувати ідеї, брати відповідальність за прийняття рішень, залучати ширшу громадськість під час виконання соціально значущих проектів, що передбачають використання екологічних знань.
Любити те, чим займаєшся, і знати, що інші цінують це, що може бути важливіше для людей? Наша діяльність – це шлях від розчарування до надії, від уникнення проблем до їх вирішення, від розгубленості до впевненості в краще майбутнє, від байдужості до втілення в життя принципів любові до ближнього, до всього прекрасного, що нас оточує і дарує нам силу, енергію, наснагу творити на користь суспільству.
В умовах екологічної кризи, яка є наслідком, насамперед, кризи духовної, саме освітяни повинні стати головним інформатором, носієм екологічно значущих, ціннісних підходів до природи для всіх учасників освітнього процесу!
Усе починається з дитинства. Екологічне виховання також треба починати змалечку, коли серце дитини найбільш відкрите для добра.
Знати - умова необхідна, але недостатня. Сформувати відповідний світогляд і переконання лише на інтелектуальному рівні неможливо. Знання повинні пройти крізь призму емоцій, почуттів, отримати особисту оцінку, трансформуватися в екологічні переконання, потреби. Отже, екологічний стиль мислення здобувачів освіти має розвиватися на раціональному та емоційно-чуттєвому рівнях.
Важливого значення в арсеналі засобів екологічної освіти і виховання набули позаурочні форми і напрямки роботи формування правильного ставлення до навколишнього світу. Дієвою формою екологічного виховання є різноманітні екологічні акції та проекти. Читати далі...
Очікувані результати реалізації проекту для здобувачів освіти ЗЗСО:
Знаннєвий компонент
наводять приклади: взаємозв’язків між діяльністю людини та забрудненням навколишнього середовища.
Діяльнісний компонент
характеризують: значення екології у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров’я людей.
використовують: здобуті знання та навички у реальному житті.
Ціннісний компонент
усвідомлюють: значення громадянської позиції, волонтерської діяльності, природоохоронної просвітницької роботи, причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;
оцінюють: значення екологічної культури, гуманності та толерантності як складової загальної культури людини;
відповідально ставляться до збереження природних ресурсів.
Архів опису проекту 2017-2018 р.р.
Коментарі
Дописати коментар