Перейти до основного вмісту

Про проект

Управління освіти Чернігівської міської ради

Спеціалізована загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов

Екологічний волонтерський проект
"Ідіть добрими у світ природи"

Збережемо взаємовідносини людини з природою на базі принципів толерантності й краси, гуманності й розуму, свідомості й патріотизму!!!

Долучайтесь до нашого проекту!!!

Автор і керівник проекту:
Горнюк Н.М., директор спеціалізованої загальносвітньої школи №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов м. Чернігова, учитель хімії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, лауреат обласного екологічного конкурсу «Мій голос я віддаю на захист природи» в номінації «Урок з екології» (прес-конференція з теми «Рослини України») -2001р., координатор осередку ВДС «Екологічна варта» гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю м.Чернігова (2003-2010р.р.), переможець міського конкурсу «Волонтер року - 2003» в номінації «Охорона навколишнього середовища» з проектом «Посади своє дерево», переможець щорічного міського екологічного конкурсу «Мій голос віддаю на захист природи» у номінації «Екологічний театр» (2004 р.), переможець обласного етапу конкурсу Всеукраїнської екологічної ліги «Мій голос віддаю на захист природи» у номінації «Екологічний театр» за розробку і постановку екологічної вистави «Таємниці лісового світу» (2004р.), учасник Всеукраїнської суспільної акції школярів України «Громадянин» (2004р.), учасник Всеукраїнської науково-практичної конференції для працівників бібліотек «Актуальні проблеми екологічного інформування громадськості у роботі бібліотек» (2004р., м.Чернігів), переможець обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Зразкова екологічна стежка» на базі гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю м.Чернігова (2008р.), співавтор проекту «Подих творчості крізь призму арт-терапії на уроках трудового навчання» громадського бюджету (бюджету участі) -2017р., який був профінансований у 2018 р. як осередок для здійснення екологічної та волонтерської діяльності, ТОП-50 Global Teacher Prize Ukraine 2018р., 2019р..


Назва та адреса організації, що запроваджує проект:
14013, м.Чернігів, вул. Савчука, 13, спеціалізована загальносвітня школа №2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов
тел. (0462) 675-843, email: gornuk31@ukr.net, https://2school.org.ua. 

Мета та завдання проекту:
  • виконання комплексних соціально-педагогічних завдань, одним із яких є забезпечення наступності між суміжними ланками освіти;
  • формування особистості, здатної вільно орієнтуватися в природоохоронній ситуації;
  • розвиток у здобувачів освіти позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля;
  • створення умов для розвитку творчого потенціалу, багатого духовного світу дітей, виховання гуманності та толерантності до оточуючого природнього середовища;
  • набуття досвіду соціальної дії шляхом залучення школярів до активної громадської роботи;
  • формування вмінь та навичок виявляти ініціативність до роботи в команді творчих людей, генерувати ідеї, брати відповідальність за прийняття рішень, залучати ширшу громадськість під час виконання соціально значущих проектів, що передбачають використання екологічних знань.
Опис проекту:
Любити те, чим займаєшся, і знати, що інші цінують це, що може бути важливіше для людей? Наша діяльність – це шлях від розчарування до надії, від уникнення проблем до їх вирішення, від розгубленості до впевненості в краще майбутнє, від байдужості до втілення в життя принципів любові до ближнього, до всього прекрасного, що нас оточує і дарує нам силу, енергію, наснагу творити на користь суспільству.
В умовах екологічної кризи, яка є наслідком, насамперед, кризи духовної, саме освітяни повинні стати головним інформатором, носієм екологічно значущих, ціннісних підходів до природи для всіх учасників освітнього процесу!
Усе починається з дитинства. Екологічне виховання також треба починати змалечку, коли серце дитини найбільш відкрите для добра.
Знати - умова необхідна, але недостатня. Сформувати відповідний світогляд і переконання лише на інтелектуальному рівні неможливо. Знання повинні пройти крізь призму емоцій, почуттів, отримати особисту оцінку, трансформуватися в екологічні переконання, потреби. Отже, екологічний стиль мислення здобувачів освіти має розвиватися на раціональному та емоційно-чуттєвому рівнях.
Важливого значення в арсеналі засобів екологічної освіти і виховання набули позаурочні форми і напрямки роботи формування правильного ставлення до навколишнього світу. Дієвою формою екологічного виховання є різноманітні екологічні акції та проекти. Читати далі...


Очікувані результати реалізації проекту для здобувачів освіти ЗЗСО:

Знаннєвий компонент
наводять приклади: взаємозв’язків між діяльністю людини та забрудненням навколишнього середовища.
Діяльнісний компонент
характеризують: значення екології у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров’я людей.
використовують: здобуті знання та навички у реальному житті.
Ціннісний компонент
усвідомлюють: значення громадянської позиції, волонтерської діяльності, природоохоронної просвітницької роботи, причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;
оцінюють: значення екологічної культури, гуманності та толерантності як складової загальної культури людини;
відповідально ставляться до збереження природних ресурсів.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  6 тижнів  Climate Action Project It's unbelievable: 6 weeks have passed so quickly. And it's time to recollect and summarize all those important activities in terms of the Climate Action Project. It's our pleasure to have been participating in it this year and be among the participants of the Climate Action Day event. Every little step is important when we educate our students and can globally discuss environmental problems and possible solutions. Thank you so much for the opportunity to collaborate and share our ideas with you. #ClimateActionDay #ClimateActionEdu "Неймовірно: 6 тижнів так швидко пролетіли. Прийшов час пригадати та узагальнити всі ті важливі моменти в рамках проєкту " Climate Action Project. ". Нам дуже приємно в цьому році брати участь та бути серед учасників акції "День кліматичних дій". Кожний маленький крок важливий, коли ми навчаємо своїх школярів та можемо глобально обговорювати екологічні проблеми та ї
16 вересня – Міжнародний день захисту озонового шару, день підписання Монреальського протоколу у 1987 році щодо запобігання подальшого руйнування озонового шару, необхідного для збереження життя на Землі, захисту рослин і тварин від жорсткого УФ випромінювання Сонця. Учні СЗОШ2 долучились до заходів "ДІЙ ЗА ОЗОН!" у рамках відзначення Міжнародного дня охорони озонового шару (INTERNATIONAL DAY FOR THE PRESERVATION OF THE OZONE LAYER). Учні 11 класів, парламент школи створили відеоролик "Мої дії на захист озонового шару" (керівник Биченок А.Ю.), на уроках хімії, біології, георафії в 5,6,8,9,11 класів проведено дискусії та презентації інформаційних бюлетнів з данної тематики ( керівники Горнюк Н.М., Барсукова Л.А., Черевко А.В., Бутко А.Ю.). Черевко А.В. разом з учнями 6х класів розробили тематичні моделі планети Землі. ДІЄМО за ОЗОН в інтересах нинішніх та майбутніх поколінь! Організатори акції: ГО «Чернігівська обласна організація Українського Товариства охорони
  С limate change education в  СЗОШ№2  в рамках   Climate Action Project  В рамках кліматичної освіти учні 5-8 класів на уроках природознавства, хімії, біології, англійської мови долучились до дослідницько-пошукової роботи над питаннями: Що спричиняє зміну клімату? Які є наслідки зміни клімату на глобальному рівні? Наші позитивні кроки щодо уникнення змін клімату! Змінимо поведінку молоді та суспільну свідомість щодо клімату та екологічних загроз через власний приклад! Уникнення змін клімату є кращим і дешевшим варіантом, ніж очищення або пом'якшення її наслідків! Спільнота проекту співпрацює з Всесвітнім фондом природи (WWF) та NASA.  Проект акредитовано Програмою ООН з навколишнього середовища, його підтримують Джейн Ґудолл, президент Хуан Міґес Сантос, Принц Вільям, науковці та громадські діячі.  Його висвітлювали ЗМІ в 45 країнах, включаючи BBC, CNN та National Geographic. Нас очікує: мозкові штурми, креативи, конференції, екологічні ігри, висадка дерев, екоакції, захоплююча п