Святкуємо свої досягнення у міжнародному проєкті «Climate Action Project» 2024!
Оскільки рік добігає до фінішу, підводимо підсумок участі учнів та вчителів Чернігівської гімназії № 2 у міжнародному проєкті «Climate Action Project» (керівник гімназійного проекту — вчитель англійської мови Пушкар Ю.В.,) заснованим Коеном Тіммерсом у 2017 році, який об’єднав школи з усього світу для обговорення змін клімату та їхнього впливу на наше життя та розробки рішень для боротьби з ними. Станом на 2024 рік у проєкті взяли участь понад 5,3 мільйона учасників із 173 країн.
Особливо цінним для нас стало спілкування з іноземними друзями та колегами з Babcock High School, міста Бебкок Ренч, штату Флорида, США та БРАЗИЛІЇ. Ми обмінювалися ідеями, ділилися досвідом щодо екологічних ініціатив та спільно шукали шляхи зменшення негативного впливу людської діяльності на довкілля.
Метою проєкту є об'єднання вчителів та учнів з усього світу для вивчення змін клімату та розробки рішень для боротьби з ними.
Протягом шести тижнів роботи було реалізовано такі етапи:
Тиждень 1. Учні 6-7 класів спільно з вчителем Пушкар Ю.В. на уроках англійської мови познайомились з поняттям «кліматичні зміни» та обговорили їх значення, розглянули причини та наслідки кліматичних змін на локальному та глобальному рівнях. Реалізуючи педагогіку партнерства було залучено родину учениці 6-В класу Шостак Ради задля створення творчого відеопроєкту.
Тиждень 2. Учні 9 класу під керівництвом вчителя англійської мови Сисолятіної Н.П. створили відеоролик, де проаналізували вплив кліматичних змін на природу, економіку, суспільство та екосистеми взагалом. Учні 6 класів спільно з вчителем інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» Биченок А.Ю. презентували проекти реальних прикладів екологічних катастроф та їх наслідків.
Тиждень 3. Учні 9-х класів під керівництвом вчителя біології Барсукової Л.А. (переклад під керівництвом вчителя англійської мови Йовенко І.В.) створили англомовну презентацію про кліматичні зміни у глобальному контексті. Крім того, вчителем англійської мови Пушкар Ю.В. були налагоджені зв’язки із учнями з Бразилії, обговорена подальша співпраця (обмін досвідом, ідеями, участь в спільних заходах).
Тиждень 4. Учнівським самоврядуванням гімназії спільно з педагогом-організатором Биченок А.Ю. була розпочата вже традиційна акція зі збору пластикових кришечок як крок до зменшення забруднення. На уроках англійської мови учні 6-7 класів Пушкар Ю.В., Арищенко-Насіка О.Г. мали можливість обговорити можливі рішення для зменшення впливу кліматичних змін.
Тиждень 5. Вчителями природничих наук (Черевко А.В., Барсуковою Л.А., Горнюк Н.М.), вчителем англійської мови Арищенко-Насікою О.Г. була організована демонстрація учнівських виробів з теми «Друге життя пластику» для переробки та творчого використання пластикових відходів, а саме моделі легень, клітин, розріз землі, фільтри, інші учнівські творчі проєкти. Учні 8-х класів під керівництвом вчителів Барсукової Л.А., Черевко А.В. створювали комікси про озоновий шар (переклад під керівництвом вчителя англійської мови Дідовської О.А.), у яких учні висвітлили проблеми його руйнування та шляхи захисту. Під керівництвом адміністрації Горнюк Н.М., Лободи О.М. із залученням батьків, вчителів та учнів 8-9х класів було здійснено озеленення території закладу та розроблено сучасний ландшафтний дизайн пришкільного майданчика, де збільшено видовий склад дендрарію гімназії на 150 рослин.
Тиждень 6. Участь у міжнародному заході Climate Action Day (07.11.2024р.), де учні презентували свої ініціативи та обмінялися досвідом з іншими країнами. Всі учасники проєкти були раді відчути себе частиною рушійної сили, яка може змінити світ на краще.
Такі міжнародні проєкти відкривають перед учнями та вчителями безліч можливостей:
- розвиток комунікаційних навичок англійською мовою у реальних ситуаціях;
- збагачення світогляду завдяки обміну культурним та освітнім досвідом;
- участь у глобальному діалозі про важливі питання, такі як екологія та сталий розвиток;
- формування екологічної свідомості, яка допомагає змінювати світ на краще вже сьогодні.
Міжнародна співпраця є надзвичайно важливою, адже вона навчає нас працювати разом для досягнення спільних цілей, сприяє дружбі між країнами та виховує нове покоління, яке готове брати на себе відповідальність за планету.
Ми щиро дякуємо організаторам за цю унікальну можливість, а також нашим друзям із Babcock High School та БРАЗИЛІЇ за тепле та плідне спілкування. Попереду нові проєкти та виклики, які ми готові прийняти з ентузіазмом і вірою в краще майбутнє!
Разом ми можемо більше!







Коментарі
Дописати коментар