ЗМІСТ
І. Чи знаєте ви з чого зроблені казкові ексклюзивні
кокошники для дівчат-дерев екологічної вистави "Таємниці лісового
світу"?
ІІ. Урок з англійської мови «Врятуємо нашу планету», 10-А клас,
учитель англійської мови Коваль Ольга Миколаївна.
ІІІ. Проект "Екостежка гімназії № 31". Путівник
екологічної стежки "Знайомі незнайомці" (архів).Керівник проекту:
заступник директора з навчально-виховної роботи Горнюк Н.М.
ІV. Відкритий урок –конференція з теми «Органічні сполуки в
побуті. Поняття про побутові хімікати, загальні правила поводження з
ними», 11-А клас (іноземного профілю), учитель хімії Кузьмик Н.В.,
спеціаліст ІІ категорії (архів).
V. З досвіду роботи спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста, вчителя математики гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю Лемешовець О.І. "Задачі екологічного спрямування на уроках математики: матеріали на допомогу вчителю"
VІ. Корисні посилання.
І. Чи знаєте ви з чого зроблені казкові ексклюзивні кокошники для дівчат-дерев екологічної вистави "Таємниці лісового світу"?
Незабаром вчителі трудового навчання гімназії №31 Шеньова
О.В. - дизайнер кокошників, Лаврентьєва І.В., Міньков Ю.М. відкриють
таємницю!
До створення цих витворів
мистецтва були задіяні дівчата 6-8 класів, навіть, самі дівчата-акторки!
ІІ. Урок з англійської мови «Врятуємо нашу планету», 10-А клас, учитель Коваль Ольга Миколаївна.
Проведено урок 29 вересня 2017 року
Мета:
-
заохочувати
учнів дізнатися більше про проблеми нашої планети;
-
обговорювати
глобальні проблеми, які постали перед людством;
-
виражати
власну думку про причини і шляхи подолання;
-
формувати
навички виражати і доказувати свої переконання та стимулювати обмін думками
один з одним;
-
вдосконалювати
вільне і швидке усне продукування і взаємодію, читання, сприймання на слух та писемне продукування;
-
робити
проектну роботу в групах;
-
розвивати
інтерес учнів, творче та критичне мислення та реагування.
Учні були поділені на три групи, кожною з яких була
обрана одна екологічна проблема. Вони повторювали мовний інвентар, читали
тексти, заповнювали пропуски,ставили запитання
та відповідали на них, обговорювали дії людей
щодо порятунку планети. В кінці заходу вони презентували
та захищали свої проекти.
Обладнання: презентація на комп’ютері, картки з мовним
інвентарем, приcлівя, фотографії, фломастери та кольорові олівці, тексти
з завданнями.
The lesson "Save Our Planet" was held on the 29th of September, 2017 in the 10th form by Koval Olha Mykolayivna, the teacher of English.
The lesson "Save Our Planet" was held on the 29th of September, 2017 in the 10th form by Koval Olha Mykolayivna, the teacher of English.
ІІІ. Проект "Екостежка гімназії № 31" (архів)
Керівник проекту: заступник директора з навчально-виховної роботи Горнюк
Н.М.
Путівник екологічної стежки "Знайомі незнайомці"
Керівники проекту: Горнюк Н.М., Нагорна Л.М.
Посилання на сайт гімназії №31 http://school-31.at.ua/index/0-63
ІV. Відкритий урок –конференція з теми «Органічні сполуки в побуті. Поняття про побутові хімікати, загальні правила поводження з ними», 11-А клас (іноземного профілю), учитель хімії Кузьмик Н.В., спеціаліст ІІ категорії. (архів)
Проведено 27 квітня 2016
року.
Міський семінар вчителів
хімії з теми «Формування основних
компетентностей учнів, творчої пізнавальної навчальної діяльності шляхом
використання технологій формування навичок критичного мислення та предметної
інтеграції».
Презентація до уроку
V. З досвіду роботи спеціаліста вищої категорії, учителя-методиста, вчителя математики гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю Лемешовець О.І. "Задачі екологічного спрямування на уроках математики: матеріали на допомогу вчителю"
У гімназії №31 гуманітарно-естетичного
профілю ІІ–ІІІ ступенів Чернігівської міської ради Чернігівської області триває реалізація екологічного проекту
"Ідіть добрими у світ природи!" (https://www.youtube.com/watch?v=bjguGXUFcsI&feature=youtu.be
) І навіть на уроках математики можна долучитися до участі в ньому – складати і
розв’язувати задачі екологічного змісту.
VІ. Корисні посилання:
Як можна використати пластикові пляшки- універсальний матеріал для творчості? https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=148037919305305&id=100022972922722
Handmade polymer jewerly. Учитель інформатики та математики гімназії №31 Байло Н.В. https://www.etsy.com/shop/NatalishaArt?ref=profile_shopicon
Блог учителя трудового навчання гімназії №31 Лаврентьєвої І.В.
Блог-квести з природничо-математичних дисциплін.
Блог-квест "Цівілізація пластикової пляшки" http://ito.vspu.net/qwest/2013_Sasha/Сuvilizaciya_plastukovoi_plyahku/Preview/index.html
Веб-квест "Мандруючи сторінками Червоної книги"
Веб-квест "Злочин проти довкілля" http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/13_14/Buran/-------.html
Веб-квест "Екологія і здоров'я людини" http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/15-16/kasyanchuk/index.html
Блог-квест "Легені планети Земля"
Веб-квест "Синтетичні полімери" http://ito.vspu.net/blogspot/polimer/index.html
Веб-квест "Вплив хлоридів на навколишнє середовище"
Веб -квест "Вплив оксидів Нітрогену та Сульфуру на навколишнє середовище"
Веб-квест "Високомолекулярні синтетичні сполуки та їх вплив на навколишнє середовище" http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/15-16/bondarec/index.html
Коментарі
Дописати коментар