Перейти до основного вмісту

Панорама творчості учнів

ЗМІСТ
     
  В рамках екологічного волонтерського проекту "Ідіть добрими у світ природи"


І. Конкурс  компьютерних малюнків до сценарію екологічної вистави "Таємниці лісового світу"серед учнів 11-х класів. Учитель інформатики Подорван Н.В.

ІІ. Конкурс творчих робіт учнів екологічного змісту іноземною мовою "Екозаклик до молоді світу!". Учителі іноземних мов гімназії.

ІІІ. Конкурс на кращі твори "есе", вірші екозмісту серед учнів 10-11 класів гімназії №31.
Учитель української мови та літератури,  керівник  літературної студії  Котко Л.О. 

ІV. Конкурс презентацій серед учнів 5-х класів гімназії №31 з природознавства , як випереджаюче домашнє завдання - навчальний проект "Смітити не можна переробляти"  ("друге життя" побутових речей) з теми "Людина на планеті Земля". Учитель природознавства, інформатики  Максименко Н.М. 

V. Конкурс проектних робіт серед учнів 11-х класів з теми "Охорона навколишнього середовища від забруднень". Учитель хімії Кузьмик Н.В.

VІ. Творчі роботи учениць 10-11 класів "Краса природи очима дітей ". Учитель трудового навчання Лаврентьєва І.В..

VІІ. Корисні посилання.


І. Учителем інформатики Подорван Н.В. в жовтні-листопаді проведено конкурс  компьютерних малюнків до сценарію екологічної вистави "Таємниці лісового світу"серед учнів 11-х класів.

 Компьютерні малюнки учениці 11-А класу Нарикової Емілі, переможниці конкурсу, були використані в медіа презентації до екологічної вистави "Таємниці лісового світу".


 
 
 
Презентація до вистави" Таємниці лісового світу"

ІІ. Учителями іноземних мов в грудні  проведено щорічний конкурс творчих робіт учнів екологічного змісту, а саме:

Презентація робіт учнів-переможців конкурсу.
німецькою мовою - уч. Ланько О.В.:

                   Екозаклик до молоді світу!!!
                 Umwelt Appell an die Jugendlichen in aller Welt

Аліса Власенко, 11-А клас

       Eine Hauptregel: Schaltet das Licht aus, bevor  ihr das Haus verlasst, und verwendet Energiesparlampen. Bäume und Pflanzenschutz 
Wir pflanzen Bäume für eine bessere Welt. Pflanzen sind die Quelle der Luft. Im Moment gibt es auf dem Planeten nur wenig Grün. Wenn wir der Natur helfen und uns selbst retten wollen, müssen wir Bäume pflanzen
Vermeidet Müll und verschwendet nichts!
Erhaltet die Gesundheit eurer Familien und werft den Müll nicht in die Natur, sondern in die Mülltonne!

Betrachten wir die hellsten Beispiele von jungen Menschen, die der Natur aktiv helfen.
Im Jahr 2007 rief Felix Finkbeiner die Kinder- und Jugendinitiative PLANT-FOR-THE-PLANET ins Leben. . Seine beeindruckende Idee: "Lasst uns in jedem Land der Erde eine Million Bäume pflanzen." Das ehrgeizige Ziel wurde schnell zu einem realistischen Projekt. Kinder aus 93 Ländern nehmen jetzt an einer beispiellosen Erfolgsgeschichte teil.

Umweltjugendkonferenz in Berlin
Ein Apell an die
Umwelt Appell an die Jugendlichen in aller Welt
Umweltschutz braucht Bewusstsein und Know-how. Umweltschutz geht nicht nur Erwachsene etwas an – Kinder und Jugendliche können genauso mitmachen. Deshalb ist es wichtig, Jugendliche dazu heranzuziehen. Die Zukunft liegt in den Händen von uns allen.
Klima- und Umweltschutz ist für uns eine der drängendsten Herausforderungen unserer Zeit. Aber, wie können junge Menschen der Umwelt helfen?
Das Wichtigste ist Recycling. Wählt Recycling-Produkte! Trennt Glas von Papier und Bioabfall. Kauft mehr biologische Produkte und bevorzugt verarbeitete Produkte.
Energiesparen ist geil
 Jugend
Im Rahmen der internationalen Umweltkonferenz in Berlin haben die Teilnehmer ein „Umweltappell“ an die Jugendlichen der Welt erarbeitet. Darin rufen sie dazu auf, Recyclingprodukte zu kaufen, den Müll zu trennen oder Trinkwasser zu sparen. „Wir alle können der Natur helfen. Hauptsache, wir beginnen damit!“, so die Botschaſt. Der Umweltappell dient als Zeichen für die Verpflichtung zum Klima- und Umweltschutz und ein friedliches Miteinander weltweit.
                                                                                                            Alisa Wlasenko, 11-A

Ткачук Дар'я, 11-А клас

Umwelt – Appell an die jugendlichen in aller Welt

Wie gut ist unser Leben, wenn wir saubere Luft atmen, wenn es keinen Mǘll auf den Straßen gibt und wenn die Natur im Einklaug mit dem Menschen ist. Niemandem gefälltes festem Schmutz zu  leben, aber haben Sie jemals bemerkt wie Sie selbst die Umwelt verschmutzen? - «Wenn Sie die Welt verändern wollen – beginnen Sie mit sich selbst». Helfen Sie bitte die Schönheit der Natur zu bewahren, lassen Sie sie nicht sterben.
Sparen Sie Umwelt fǘr die Nachkommen!
Darja Tkatschuk 11 – A

Елизавета Камлаченко,  9-В клас 


 Jelisaweta Kamlatschenko, 9B

Назар Соломаха, 11-А клас

Nasar Solomacha, 11A

Святослав Бабарік,  7-А клас

Hallo an alle!
Mein Name ist Swjatoslaw. Ich fordere euch auf, unsere Welt sauber zu
machen.
In unserem Leben ist der Schutz der Natur sehr wichtig. Die Abhängigkeit des
Menschen von der Umwelt wird immer offensichtlicher. Wenn es den Schutz
der Natur geht, dann wird es nicht nur über die Tier-und Pflanzenwelt, sondern
auch über solche Prozesse gesprochen, wie Energie- und Wassersparen ,
Änderungen in der Atmosphäre, Hydrosphäre, Boden, im menschlichen Körper.
Die wirtschaftliche Tätigkeit des Menschen verändert die Landschaft, bricht die
Verbindungen in der Natur, die im Laufe von Millionen von Jahren existieren.
Die Natur ist oft nicht in der Lage das Gleichgewicht wieder herzustellen. Es gibt
einen Ausdruck, der allen bekannt ist - «Blühende Region». So nennt man das
Territorium, wo das Wissen, die Erfahrung der Menschen, ihre Zuneigung und
Liebe zur Natur wirklich ein Wunder schaffen.
Der Mensch wird immer von der Natur abhängig, denn er ist ein Teil der Natur.
Vorbei sind die Zeiten, als der Mensch durch Eingriffe in die Natur, nicht Gefahr,
sondern irreparable Schäden verursachte. Jetzt, in der Zeit der raschen
Entwicklung von Wissenschaft und Technik, ist es zu Gunsten der Menschen
notwendig, ihre Interaktionen mit der Natur in einem vernünftigen Rahmen zu
halten.
Ich bin überzeugt, wir müssen unsere schöne, wunderbare Welt schützen und
aufbewahren.
Swjatoslaw Babarik, Klasse 7A


Вєра Щербак, 11-А клас

Umwelt-Appell an die Jugendlichen in aller Welt

Wira Schtscherbak, 11A

ІІІ. Учителем української мови та літератури,  керівником  літературної студії  Котко Л.О.  у грудні -січні проведено конкурс на кращі твори "есе", вірші екозмісту серед учнів 10-11 класів гімназії №31:

Презентація робіт учнів-переможців конкурсу.

Соломаха Назар, учень 11-А класу

Як заохотити молодь до охорони довкілля

Екостиль життя став головним трендом світової спільноти. Безумовно, причиною цього є низка факторів: глобальне потепління, зникнення десятків видів тварин, наднормове знищення лісів тощо. Єдиним дієвим методом пропагування збереження довкілля серед молоді є не пошук винних, а рекламування зеленого «лайфстайлу».
За часів Радянського Союзу носії паспорту цієї держави позиціонувалися як найкращі багато в чому. Вони читали більше за всіх, працювали краще за всіх і піклувалися про довкілля ефективніше за всіх. Примусові «суботники» були одним із цвяхів у домовині свідомого ставлення до своєї поведінки поза межами рідних квадратних метрів. Постійне слово «мусиш» знищило самостійне розуміння важливості викинутого непотребу у смітник. Хочеш нових результатів – покажи людям їх цінність, а не погрожуй батогом з екранів телевізорів і сторінок газет. Показово, що всі країни колишнього «найчистішого» СРСР страждають від десятків екологічних катастроф різного масштабу.
Нове покоління українців – покоління закоханих у бренди. Народжені в незалежній капіталістичній Україні, ми є набагато свідоміші щодо важливості правильно викинутого пакета, аніж будь-хто до нас. І відбулося це не завдяки школі, а батькам і всесвітній моді. Екологічно-направлена реклама «Pepsi» вмотивувала піклуватися про чистоту вулиць міст та селищ у десятки разів підлітків, аніж нудні презентації. Загальновідомо, що суспільству подобаються не сухі цифри, а смачні образи. І молоду аудиторію заохочують саме вони.
Таким чином, дивлячись на історію поп-культури, можна знайти десятки чудових прикладів впливу. Пісні «The Doors» стали кращим наркодилерами й філософськими трактатами ХХ століття. Ми ж, українці 2017 року, маємо зрозуміти й перейняти методи заохочення від геніїв поп-культури. Бути українцем – це оберігати українську землю та піклуватися про нею. На щастя, перші кроки в цьому напрямку вже зроблено.


Власенко Аліса, учениця  11-А класу

Люби природу не як символ
Душі своєї,
Люби природу не для себе,
Люби для неї.
М.Рильський

Природа – це дар, який людина повинна цінувати понад усе, берегти як зіницю ока. Ми - її частинка, ми - її творіння, але, на жаль,  знищуємо нашу матір із кожним днем усе більше і більше, усе сильніше і сильніше.
Нахабне ставлення, яке проявляється у забрудненні водойм, вирубці лісу, знищенні природних умов існування тварин та птахів, накопичення смогу, що як чорна рука стискає наше горло, не даючи вільно дихати, - усе це є результатом діяльності людини, яка ніяк не може зрозуміти, що якщо буде продовжувати смітити на вулицях, викидаючи сміття у недозволених місцях, ламати дерева, тим самим знищуючи навколишнє середовище, або буде продовжувати руйнувати природні умови існування диких тварин, то така діяльність принесе лиш хаос, шкоду і її домівка лопне, неначе повітряна кулька.
Та, на щастя, кожен із нас може змінити цей світ у кращий бік, потрібне лиш бажання та дії. Колись Махатма Ганді сказав: «Якщо ти хочеш зміну в майбутньому, стань цією зміною в сьогоденні». І з цими словами не посперечаєшся. Усе залежить тільки від людей та їхнього усвідомлення.  Скажіть: чи Ви хочете жити на землі, яка сповнена квітучими садами, яка наповнена чистими річками і повітрям, що так і б’є свіжим подихом в обличчя? Якщо ваша відповідь «так», тоді беріть за ручку ваших діточок і гайда на вулицю озеленювати парки та сади.
Дуже важливо, щоб до роботи долучалися не тільки дорослі, а й діти. Адже земля - це спадщина для прийдешнього покоління. Малеча повинна з самого дитинства навчитися цінувати природу та її подарунки, щоб у майбутньому не повторювати помилки своїх батьків. Любов та піклування про природу повинне передаватися від матері до дитини. Турбота про навколишнє середовище – це наш прямий обов’язок,  який людина не повинна порушувати. Адже тільки уявіть, якщо кожен зламає гілку з дерева, зірве квіти, викине сміття в непристосованих для цього місцях  чи залишить недоїдки після пікніку, що буде з нашим зеленим світом?  Правильно, він перетвориться на велику купу смердючого сміття, яку, на превеликий жаль, ми самі можемо зробити. Тож, щоб уникнути всього цього непорозуміння, людству необхідно навчитися прибирати за собою і підтримувати чистоту в природі.
Недарма учням гімназії №31 прививають любов до навколишнього середовища та вчать, як за ним доглядати. Наші діти посадили вже не одне дерево, допомагали прибирати парк «Ялівщина», адже якщо хочеш відпочивати в чистому середовищі, повинен його і підтримувати в такому стані. Відвідали та залучились до різноманітних екопроектів. Що вже говорити про допомогу будівлі нових домівок для міських пташок та безпритульних собак та котів.  
Тож підсумовуючи, можна лиш додати, що людство завжди буде залежати від природи та її стану. На цьому етапі суспільству необхідно обов’язково переглянути своє недбале ставлення до навколишнього світу і перестати день за днем руйнувати свій єдиний будинок.

Герасименко    Катерина, учениця 10-А класу

Холодний вітер виє зовні,
Сніжком покрилися дерева.
Все навкруги таке казкове!
Проте не у всіх життя чудове!
У наших друзів менших.. Люди!!!
Як врятувати, мислить треба,
Тваринок, що не мають дому...
Допомагати, чим хто зможе!
Скажіть, ковбаски дати важко
Собачці, бо воно ледь ходе!?.
Ось-ось впаде бідне дитя природи...
Йому ж  бо холодно, та ще й голодне…
Нарешті, зрозумійте, люди,
Вони ж самі не виживуть усюди
Без нашої старанної підтримки й допомоги,
А доброта вам вернеться, звичайно,
Бог допоможе вам за добру справу!
Отже, творіть добро навколо себе-
І ви відчуєте душевний спокій,
І доброту вашу побачить небо,
 Залиште після себе добрий спогад..

Ткачук Дар’я,  учениця  11-А класу

Чи варто берегти природу?

В одному далекому лісі жив старезний Дуб. Кожного ранку, прокидаючись, він бачив одну й ту саму красу: пташки, звірі, рослини, куди не глянь - така краса, що навіть важко передати.  Усе було добре доти, доки поряд із ліском не почалося будівництво. Постійний шум, багато людей і машин лякали звірів та інших мешканців. Усі сподівалися, що незабаром цей жах скінчиться. Та не сталося, як гадалося. Того ж страшного дня люди почали забруднювати місцевість. Відтоді Дуб кожного ранку бачив усе більше і більше сміття. Одного разу вирішив він зібрати нараду і нарешті покласти цим стражданням край.  Кожен мешканець лісу висловив свою думку, Дуб довго слухав і мовчав, аж ось мовив:
-          Що ж, усі ви безкінечно праві, таке життя дійсно є нестерпним, але ми не можемо так просто вигнати людей. Вони більше не бояться нас, тому треба показати, хто тут хазяїн.
Наступного дня, коли багато людей прийшло на презентацію будівництва нового торгівельного комплексу «Скай», звірі йшли на бій. Вони чітко прорахували всі свої дії, уважаючи, що, налякавши людей, знову повернуться до нормального життя і це будівництво завершиться так само стрімко, як і почалося. У  розпал свята звірі вибігли з лісу, мов скажені, вони не чіпали людей, лише відстоювали свої права, нікому не завдаючи болю. Але жахливі люди кинулися зі зброєю на тварин і не залишили жодної живої. 
У лісі почалася паніка, усі заметушилися, збиралися тікати, але ж як бути рослинам? Куди бігти, де шукати порятунку? Старезний Дуб мовчки стояв і навіть не поворухнув гіллям. Він лишився зовсім один серед таких беззахисних створінь. Минали роки, дерев навколо ставало все менше й менше. Ось і прийшла черга Дуба. Декілька чоловіків зрубали батька лісу, останнього його мешканця. Немає більше лісу, немає поля, луків, гаїв… Лише одні будівлі, усюди, ніде ступити. Немає вже і звірів, вони не встигли сховатися від руйнівної сили світу – людства. Пройдуть століття і на нашій планеті не зостанеться ні єдиної згадки про живих істот, бо людина не може жити без природи. Винищивши її, ми знищимо себе.
Виникає лише одне запитання: чи варто руйнувати все довкола заради задоволення своїх потреб? Відповідь спробуйте дати самі.

                                                                                                                                                 
Ткачук Дар’я,  учениця  11-А класу

 Бережіть природу

 Я йду по вулиці -
І що я бачу?
Сміття, пляшки, опалки цигарок…
Природа, любий друже мій, вже плаче:
Перетворили звірів на ляльок.
І кожен другий викине з кишені
Щось, що лежить там сотні літ,
У когось шкарлупок з насіння жмені,
Ми вже забули яблуневий цвіт,
Чудові квіти і зелений парк.
Ми забруднили все довкола
І кожен насмітити тут мастак,
Давай, кидай же гумку ти додолу.
Тобі все рівно, вже нема жалю,
Не може жалкувати ця істота,
Я Господа лиш про одне молю:
Щоб замість серця, не було болота.

ІV. Учителем природознавства, інформатики  Максименко Н.М. оголошено конкурс презентацій серед учнів 5 класів гімназії №31, як випереджаюче домашнє завдання - навчальний проект "Смітити не можна переробляти"  ("друге життя" побутових речей) з теми "Людина на планеті Земля":

Вже є дуже змістовна та оригінальна робота учня 5-В класу Колотіло Стаса.








V. Учителем хімії Кузьмик Н.В. проводився конкурс проектних робіт серед учнів 11-х класів з теми: " Охорона навколишнього середовища від забруднень"

Презентація робіт учнів-переможців конкурсу.

Соломаха Назар, 11-А клас 

Творча робота "Утилізація сміття в м. Чернігові" https://drive.google.com/open?id=1yDkhh_ToFLa5zGk4g-q7YBDCy7vf9zKe

Двомовна анкета екологічного змісту
Автор: Соломаха Назар, учень 11-а класу гімназії №31

  1. ПІБ/ Full name
  2. Дата народження / Date of birth
  3. Країна та місце проживання / Country of residence
  4. Назва освітнього закладу / Your educational institution
  5. Чи  піклуєтесь ви про довкілля? / Do you care about the environment?
  6. Відновлювана енергетика є важливою галуззю енергетики України? / Is the renewable energy important for your state?
  7. Чому? / Why?
  8. Яким чином школи можуть почати використувати відновлювані джерела електроенергії? Наведіть приклад / How can schools start using the renewable energy
  9. Які б заходи ви порадили українцям, щоб стати більш "зеленим" народом? What can you advise the Ukrainians to become a 'green' nation?


Результати самостійно проведеного соцопитування серед підлітків, в тому числі, що навчаються за кордоном.



VІ. Творчі роботи учениць 10-11 класів "Краса природи очима дітей ". Учитель трудового навчання Лаврентьєва І.В..


Роботи учнів (бісероплетіння на дротяній основі)  


Роботи учнів (вишивка стрічками)



VІІ. Корисні посилання:

1. Деякі факти про сміття. http://climbinduk.org/node/256
2.Топ-10 цікавих фактів про сміття.  http://www.bagnet.org/news/customer/134505

3.Промислова екологія. Технології захисту навколишнього середовища. http://eco.com.ua/content/godina-zemli-60-faktiv-pro-nashu-planetu

4. Екологія: факти і цифри. http://www.vitamarg.com/eco/article/857-ecologia-fakty-cigry












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  6 тижнів  Climate Action Project It's unbelievable: 6 weeks have passed so quickly. And it's time to recollect and summarize all those important activities in terms of the Climate Action Project. It's our pleasure to have been participating in it this year and be among the participants of the Climate Action Day event. Every little step is important when we educate our students and can globally discuss environmental problems and possible solutions. Thank you so much for the opportunity to collaborate and share our ideas with you. #ClimateActionDay #ClimateActionEdu "Неймовірно: 6 тижнів так швидко пролетіли. Прийшов час пригадати та узагальнити всі ті важливі моменти в рамках проєкту " Climate Action Project. ". Нам дуже приємно в цьому році брати участь та бути серед учасників акції "День кліматичних дій". Кожний маленький крок важливий, коли ми навчаємо своїх школярів та можемо глобально обговорювати екологічні проблеми та ї
16 вересня – Міжнародний день захисту озонового шару, день підписання Монреальського протоколу у 1987 році щодо запобігання подальшого руйнування озонового шару, необхідного для збереження життя на Землі, захисту рослин і тварин від жорсткого УФ випромінювання Сонця. Учні СЗОШ2 долучились до заходів "ДІЙ ЗА ОЗОН!" у рамках відзначення Міжнародного дня охорони озонового шару (INTERNATIONAL DAY FOR THE PRESERVATION OF THE OZONE LAYER). Учні 11 класів, парламент школи створили відеоролик "Мої дії на захист озонового шару" (керівник Биченок А.Ю.), на уроках хімії, біології, георафії в 5,6,8,9,11 класів проведено дискусії та презентації інформаційних бюлетнів з данної тематики ( керівники Горнюк Н.М., Барсукова Л.А., Черевко А.В., Бутко А.Ю.). Черевко А.В. разом з учнями 6х класів розробили тематичні моделі планети Землі. ДІЄМО за ОЗОН в інтересах нинішніх та майбутніх поколінь! Організатори акції: ГО «Чернігівська обласна організація Українського Товариства охорони
  С limate change education в  СЗОШ№2  в рамках   Climate Action Project  В рамках кліматичної освіти учні 5-8 класів на уроках природознавства, хімії, біології, англійської мови долучились до дослідницько-пошукової роботи над питаннями: Що спричиняє зміну клімату? Які є наслідки зміни клімату на глобальному рівні? Наші позитивні кроки щодо уникнення змін клімату! Змінимо поведінку молоді та суспільну свідомість щодо клімату та екологічних загроз через власний приклад! Уникнення змін клімату є кращим і дешевшим варіантом, ніж очищення або пом'якшення її наслідків! Спільнота проекту співпрацює з Всесвітнім фондом природи (WWF) та NASA.  Проект акредитовано Програмою ООН з навколишнього середовища, його підтримують Джейн Ґудолл, президент Хуан Міґес Сантос, Принц Вільям, науковці та громадські діячі.  Його висвітлювали ЗМІ в 45 країнах, включаючи BBC, CNN та National Geographic. Нас очікує: мозкові штурми, креативи, конференції, екологічні ігри, висадка дерев, екоакції, захоплююча п