Перейти до основного вмісту

 Людина над природою панує, але в той же самий час її руйнує...

Як зберегти довкілля?  Як зменшити екослід на Землі? Який еколого-економічний аспект використання полімерів? Які альтернативні джерела енергії є найбільш перспективними в наш час? Як пластик переробити у вторинну сировину? Як військова агресія рф вплинула на екологію нашої держави? Відповіді на актуальні питання до МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МАТЕРІ-ЗЕМЛІ (22 квітня) намагались висвітлити учні 9-11 класів СЗОШ№2 у своїх проектах, творчих завданнях, які підготували до декади природничих наук (вчителі хімії Горнюк Н.М., Бутко А.Ю., біології Барсукова Л.А., основ здоров'я Биченок А.Ю.,  інформатики Барбасов С.О., української мови Сакун О.М., технологій Божок А.А.)

Відчуємо всепланетну спільність, докладемо зусиль до захисту миру на планеті, збереження краси та багатства нашого спільного дому!

 

Забруднення довкілля та його вплив на людину.


Небезпечна байдужість
Людина над природою панує, але в той самий час її руйнує,
Що стільки фабрик, виробництв вона щоденно сотнями будує.
Шкідливі гази, речовини ,багато добрив, пестициди…
Все це забруднення всесвітнє,
Що наповняє й воду, й грунт, й повітря.
Як сталося таке, що людство стало небезпечним?
Тут я задам питаннячко доречне:
«Чому ж ми іноді так ставимось з байдужістю до цього?»
Давайте краще зробим так,
Щоб дня одного не довелося рятувати нам свою планету!
Давайте ми збережемо свій край,
Бо на землі це море, ліс, багато зелені довкола,
Це гори, всі долини, всі затоки, джунглі, це поле й гай.
Залишимо все це для нашого потомства: синів, онуків, правнуків у спадок,
Щоб всі вони жили в квітучім світі, про який у них було б багато згадок.

                                                                  Ступаченко Назар, 9-В клас 


Дивосвіт казковий
Наш денний світ такий, як казка,
А в небі хмаронька пливе.
Тож бережи його, будь ласка!
Все в ньому гарне і живе.
І квітка полум’я палає,
Яскраве сонечко блищить,
Чарівна пташечка співає.
Все в дивосвіт прийшло, щоб жить!

                                                                   Петров Андрій, 9-В клас 

Забруднення навколишнього середовища

   Сьогодні однією із найболючіших проблем людства є забруднення навколишнього середовища. Такі забрудненя небезпечні тим, що не знають меж, тому різні викиди із підприємств та сміття опиняються на землі, повітрі, річках, морях, а особливо у світових океанах. Тому, забруднення навколишнього середовища – проблема глобальна і потребує негайних рішень. Але є одна проблема.

   Ця проблема полягає в тому, що людству не вигідно відмовлятися від різних промисловостей. Людям, все ж таки, потрібно задовольняти сво потреби у їжі, одязі, побуті та ін. Тому, промисловість буде залишатися, як ми б того й не хотіли. На мою думку, щоб здешевити виробництво товару, компанія економить на фільтрах та різних очисних спорудах для промисловості. Тому, це і призводить до викиду шкідливих речовин в навколишнє середовище.

    Отже, якщо людство не хоче поглинути світ у смітті, то йому треба обєднати зусилля для очищення від різного непотрібу, бо це питання життя й смерті для всіх людей. Планета Земля у нас одна, і якщо ми знищимо її природу, то людство загине. Тож, якщо люди хочуть, щоб їхнім нащадкам було де жити, то все в їхніх руках.  

                                                                              Бондаренко Богдан, 9-Г   


Сенкан «Забруднення навколишнього середовища»

1. Середовище
2. Навколишнє, важливе.
3. Захищати, піклуватися,відновлювати.
4. Сучасне суспільство- забруднення природи.
5. Довкілля.

                                                       Лисенок Максим 9-В
1. Природа.
2. Забруднена, чиста.
3. Бережи, цінуй, захищай.
4. Не забруднюй, допомагай навколишньому середовищу.
5. Довкілля.

                                                     Брегида Вікторія , 9-В


Як зменшити екослід на Землі? 
Друге життя для непотрібних речей. Куди подіти непотрібний лоскут?
Екосумки, екокошики - колективний проект учениць 9-А класу - Мазко Тетяни,  11-А класу -  Попович Анни, Степанець Поліни,  Пустовойт Діани.

















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 Всесвітній день екології 1 листопада в Україні та світі святкують Всесвітній день екології. Цей день був заснований 1972 року після першої всесвітньої конференції з екології в Стокгольмі. Його метою є підвищувати обізнаність людей про екологічні проблеми, сприяти їх вирішенню та стимулювати екологічно чутливе споживання. Вітаємо тих, хто щодня робить внесок у збереження нашої планети! Бути екосвідомими -це не просто світовий тренд, а наш вибір на користь майбутнього! ECOFRIENDLY gymnasium №2 
Міжнародний день охорони озонового шару в Чернігівській гімназії №2 Знаємо! Діємо! Надихаємо! Мета: захист озонового шару за допомогою припинення (скорочення) виробництва і споживання речовин, які руйнують озоновий шар.  Працюючи в команді,  учні 5 класів (вч. основ здоров'я Биченок А.Ю.)  презентували  проєкти " Дій за ОЗОН",  учні 8 класів (вч. біології Барсукова Л.А., географії Черевко А.В.) створювали  комікси "Захистимо озоновий шар", брошури (вч. Горнюк Н.М.),   учні  7,8 класів  активно брали участь у круглому столі  до Дня захисту озонового шару (вч. хімії Бутко А.Ю.);  НАШЕ МАЙБУТНЄ - В НАШИХ РУКАХ!
  ПІДСУМКИ ПРИРОДООХОРОННОЇ АКЦІЇ «ПІДГОДУЄМО ПТАХІВ УЗИМКУ». Відзначено учасників акції Грамотами від ГО «Чернігівська обласна організація Українського товариства охорони природи» за практичну участь у вивченні та збереженні зимуючих птахів Чернігівщини в рамках проведення природоохоронної акції «Підгодуємо птахів узимку», п одарунками від Департаменту екології та природних ресурсів Чернігівської воєнної адміністрації та Партнерської мережі «Освіта в інтересах сталого розвитку в Україні». Детальніше ... Вітаємо творчу команду вчителів СЗОШ№2 з нагородами! НОМІНАЦІЯ «В ОБ’ЄКТИВІ – ГОДІВНИЧКА». Грамота за 2 місце (координаторка п. Наталія ГОРНЮК) НОМІНАЦІЯ «АЛЬТЕРНАТИВНА ГОДІВНИЧКА» Грамота за 2 місце (координаторка п. Тетяна ГОМОЛЯ) Відео