Перейти до основного вмісту

 Людина над природою панує, але в той же самий час її руйнує...

Як зберегти довкілля?  Як зменшити екослід на Землі? Який еколого-економічний аспект використання полімерів? Які альтернативні джерела енергії є найбільш перспективними в наш час? Як пластик переробити у вторинну сировину? Як військова агресія рф вплинула на екологію нашої держави? Відповіді на актуальні питання до МІЖНАРОДНОГО ДНЯ МАТЕРІ-ЗЕМЛІ (22 квітня) намагались висвітлити учні 9-11 класів СЗОШ№2 у своїх проектах, творчих завданнях, які підготували до декади природничих наук (вчителі хімії Горнюк Н.М., Бутко А.Ю., біології Барсукова Л.А., основ здоров'я Биченок А.Ю.,  інформатики Барбасов С.О., української мови Сакун О.М., технологій Божок А.А.)

Відчуємо всепланетну спільність, докладемо зусиль до захисту миру на планеті, збереження краси та багатства нашого спільного дому!

 

Забруднення довкілля та його вплив на людину.


Небезпечна байдужість
Людина над природою панує, але в той самий час її руйнує,
Що стільки фабрик, виробництв вона щоденно сотнями будує.
Шкідливі гази, речовини ,багато добрив, пестициди…
Все це забруднення всесвітнє,
Що наповняє й воду, й грунт, й повітря.
Як сталося таке, що людство стало небезпечним?
Тут я задам питаннячко доречне:
«Чому ж ми іноді так ставимось з байдужістю до цього?»
Давайте краще зробим так,
Щоб дня одного не довелося рятувати нам свою планету!
Давайте ми збережемо свій край,
Бо на землі це море, ліс, багато зелені довкола,
Це гори, всі долини, всі затоки, джунглі, це поле й гай.
Залишимо все це для нашого потомства: синів, онуків, правнуків у спадок,
Щоб всі вони жили в квітучім світі, про який у них було б багато згадок.

                                                                  Ступаченко Назар, 9-В клас 


Дивосвіт казковий
Наш денний світ такий, як казка,
А в небі хмаронька пливе.
Тож бережи його, будь ласка!
Все в ньому гарне і живе.
І квітка полум’я палає,
Яскраве сонечко блищить,
Чарівна пташечка співає.
Все в дивосвіт прийшло, щоб жить!

                                                                   Петров Андрій, 9-В клас 

Забруднення навколишнього середовища

   Сьогодні однією із найболючіших проблем людства є забруднення навколишнього середовища. Такі забрудненя небезпечні тим, що не знають меж, тому різні викиди із підприємств та сміття опиняються на землі, повітрі, річках, морях, а особливо у світових океанах. Тому, забруднення навколишнього середовища – проблема глобальна і потребує негайних рішень. Але є одна проблема.

   Ця проблема полягає в тому, що людству не вигідно відмовлятися від різних промисловостей. Людям, все ж таки, потрібно задовольняти сво потреби у їжі, одязі, побуті та ін. Тому, промисловість буде залишатися, як ми б того й не хотіли. На мою думку, щоб здешевити виробництво товару, компанія економить на фільтрах та різних очисних спорудах для промисловості. Тому, це і призводить до викиду шкідливих речовин в навколишнє середовище.

    Отже, якщо людство не хоче поглинути світ у смітті, то йому треба обєднати зусилля для очищення від різного непотрібу, бо це питання життя й смерті для всіх людей. Планета Земля у нас одна, і якщо ми знищимо її природу, то людство загине. Тож, якщо люди хочуть, щоб їхнім нащадкам було де жити, то все в їхніх руках.  

                                                                              Бондаренко Богдан, 9-Г   


Сенкан «Забруднення навколишнього середовища»

1. Середовище
2. Навколишнє, важливе.
3. Захищати, піклуватися,відновлювати.
4. Сучасне суспільство- забруднення природи.
5. Довкілля.

                                                       Лисенок Максим 9-В
1. Природа.
2. Забруднена, чиста.
3. Бережи, цінуй, захищай.
4. Не забруднюй, допомагай навколишньому середовищу.
5. Довкілля.

                                                     Брегида Вікторія , 9-В


Як зменшити екослід на Землі? 
Друге життя для непотрібних речей. Куди подіти непотрібний лоскут?
Екосумки, екокошики - колективний проект учениць 9-А класу - Мазко Тетяни,  11-А класу -  Попович Анни, Степанець Поліни,  Пустовойт Діани.

















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  6 тижнів  Climate Action Project It's unbelievable: 6 weeks have passed so quickly. And it's time to recollect and summarize all those important activities in terms of the Climate Action Project. It's our pleasure to have been participating in it this year and be among the participants of the Climate Action Day event. Every little step is important when we educate our students and can globally discuss environmental problems and possible solutions. Thank you so much for the opportunity to collaborate and share our ideas with you. #ClimateActionDay #ClimateActionEdu "Неймовірно: 6 тижнів так швидко пролетіли. Прийшов час пригадати та узагальнити всі ті важливі моменти в рамках проєкту " Climate Action Project. ". Нам дуже приємно в цьому році брати участь та бути серед учасників акції "День кліматичних дій". Кожний маленький крок важливий, коли ми навчаємо своїх школярів та можемо глобально обговорювати екологічні проблеми та ї
16 вересня – Міжнародний день захисту озонового шару, день підписання Монреальського протоколу у 1987 році щодо запобігання подальшого руйнування озонового шару, необхідного для збереження життя на Землі, захисту рослин і тварин від жорсткого УФ випромінювання Сонця. Учні СЗОШ2 долучились до заходів "ДІЙ ЗА ОЗОН!" у рамках відзначення Міжнародного дня охорони озонового шару (INTERNATIONAL DAY FOR THE PRESERVATION OF THE OZONE LAYER). Учні 11 класів, парламент школи створили відеоролик "Мої дії на захист озонового шару" (керівник Биченок А.Ю.), на уроках хімії, біології, георафії в 5,6,8,9,11 класів проведено дискусії та презентації інформаційних бюлетнів з данної тематики ( керівники Горнюк Н.М., Барсукова Л.А., Черевко А.В., Бутко А.Ю.). Черевко А.В. разом з учнями 6х класів розробили тематичні моделі планети Землі. ДІЄМО за ОЗОН в інтересах нинішніх та майбутніх поколінь! Організатори акції: ГО «Чернігівська обласна організація Українського Товариства охорони
  С limate change education в  СЗОШ№2  в рамках   Climate Action Project  В рамках кліматичної освіти учні 5-8 класів на уроках природознавства, хімії, біології, англійської мови долучились до дослідницько-пошукової роботи над питаннями: Що спричиняє зміну клімату? Які є наслідки зміни клімату на глобальному рівні? Наші позитивні кроки щодо уникнення змін клімату! Змінимо поведінку молоді та суспільну свідомість щодо клімату та екологічних загроз через власний приклад! Уникнення змін клімату є кращим і дешевшим варіантом, ніж очищення або пом'якшення її наслідків! Спільнота проекту співпрацює з Всесвітнім фондом природи (WWF) та NASA.  Проект акредитовано Програмою ООН з навколишнього середовища, його підтримують Джейн Ґудолл, президент Хуан Міґес Сантос, Принц Вільям, науковці та громадські діячі.  Його висвітлювали ЗМІ в 45 країнах, включаючи BBC, CNN та National Geographic. Нас очікує: мозкові штурми, креативи, конференції, екологічні ігри, висадка дерев, екоакції, захоплююча п