# Еко-акція
#День зустрічі птахів
Активно! Креативно! Злагоджено!
Із задоволенням підтримали еко-акцію Чернігівського професійного ліцею, розвісили шпаківні в Мар’їному гаю та навколо території школи (учні 9-А кл., вч.трудового навчання Кирієнко М.В.)
До Дня зустрічі птахів учні 1-11 класів активно долучились:
- до виставки малюнків відповідної тематики (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.; 1-В кл., кл. кер. Доман С.М.; 2-А кл., кл. кер. Романова М.Я.; 3-В кл., Ференц Н.М., 3-Б кл., кл. керівник Симоненко Р.І.,3-Г кл., кл. кер. Гомоля Т.М.);
- до конструювання птахів з LEGO (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.);
- взяли участь у вікторині «Впізнай птаха» з використанням цеглинок LEGO (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.);
- взяли участь у майстер- класі «Пташенька маленька» ( вихователь ГПД Носко А.В.);
- взяли участь у літературній композиції про перелітних птахів (3-В кл., кл. керівник Симоненко Р.І.);
- до конкурсу казок про птахів (5 класи, уч. Любченко Н. Б.);
- до створення флаєрів «Збережемо птахів разом!» (6 класи, уч. Никипорець Д. В.);
- до літературного дослідження «Птахи – герої літературних творів» (7 кл., уч. Савчук З. О.);
- до написання творчих робіт — есе «Людина нібито не літає, а крила має…» (уч. української мови та літератури Трофименко О. Ф.);
- до перевтілення в образи птахів, занесених до Червоної книги, що виголошуввали свої звернення до людей у формі монологів (8 клас, уч. Никипорець Д. В);
#День зустрічі птахів
Активно! Креативно! Злагоджено!
Із задоволенням підтримали еко-акцію Чернігівського професійного ліцею, розвісили шпаківні в Мар’їному гаю та навколо території школи (учні 9-А кл., вч.трудового навчання Кирієнко М.В.)
До Дня зустрічі птахів учні 1-11 класів активно долучились:
- до виставки малюнків відповідної тематики (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.; 1-В кл., кл. кер. Доман С.М.; 2-А кл., кл. кер. Романова М.Я.; 3-В кл., Ференц Н.М., 3-Б кл., кл. керівник Симоненко Р.І.,3-Г кл., кл. кер. Гомоля Т.М.);
- до конструювання птахів з LEGO (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.);
- взяли участь у вікторині «Впізнай птаха» з використанням цеглинок LEGO (1-А кл., кл. керівник Гой А.Г.);
- взяли участь у майстер- класі «Пташенька маленька» ( вихователь ГПД Носко А.В.);
- взяли участь у літературній композиції про перелітних птахів (3-В кл., кл. керівник Симоненко Р.І.);
- до конкурсу казок про птахів (5 класи, уч. Любченко Н. Б.);
- до створення флаєрів «Збережемо птахів разом!» (6 класи, уч. Никипорець Д. В.);
- до літературного дослідження «Птахи – герої літературних творів» (7 кл., уч. Савчук З. О.);
- до написання творчих робіт — есе «Людина нібито не літає, а крила має…» (уч. української мови та літератури Трофименко О. Ф.);
- до перевтілення в образи птахів, занесених до Червоної книги, що виголошуввали свої звернення до людей у формі монологів (8 клас, уч. Никипорець Д. В);
- до виготовлення навчально-пропагандистських буклетів, презентацій (9 клас, уч. Барсукова Л.А., Тарасенко О.М.);
Для учнів 6-9 класів вчителем біології Барсуковою Л.А. проведена низка еколого-натуралістичних заходів пов’язаних з природоохоронною діяльністю стосовно орнітофауни нашої місцевості:
- вивчені групи зимуючих і мігруючих птахів, міграційні маршрути, час прильоту, особливості живлення і поведінки птахів. Розглянута роль птахів для народної творчості, мистецтва, поезії (7 клас);
- розроблені дидактичні інтерактивні ігри з даної тематики;
- учні 8,9-х класів взяли участь у виготовленні інформаційних бюлетенів стосовно правил природоохоронної роботи по привабленню птахів, створенню штучних гніздівель, шпаківень, синичників, по екологічній ролі птахів в екосистемах.
- вивчені групи зимуючих і мігруючих птахів, міграційні маршрути, час прильоту, особливості живлення і поведінки птахів. Розглянута роль птахів для народної творчості, мистецтва, поезії (7 клас);
- розроблені дидактичні інтерактивні ігри з даної тематики;
- учні 8,9-х класів взяли участь у виготовленні інформаційних бюлетенів стосовно правил природоохоронної роботи по привабленню птахів, створенню штучних гніздівель, шпаківень, синичників, по екологічній ролі птахів в екосистемах.
Коментарі
Дописати коментар